maanantai 30. marraskuuta 2015

Hiljaiselo saa luvan loppua!

En tiedä, onko kukaan huomannut melko pitkää taukoa bloggaamisen suhteen. Suurin syy tähän on se, että minun on pakko panostaa loppujakso kunnolla kouluun, ettei kurssit jää roikkumaan ja siitä syystä kaverini käy viikoittain kahtena päivänä liikuttamassa poninkin kun minulla on vähän pidempi päivä. Iltaisin olen sitten yleensä melko väsynyt ja olen mennyt nukkumaan monena iltana jo 9 aikoihin. Tämä väsymys johtunee pitkälti siitä, että ulkona on niin pimeää, sillä koulussa minulla on melko helppo jakso, ei ole paljoa tunteja päivässä, mutta silti tuntuu, että koko ajan pitäisi tehdä jotain kotiesseetä tai muuta vastaavaa. Koulun ja ponin hoidon lisäksi pitää myös pitää kämppä asuttavassa kunnossa ja tehdä ruokaa. Siinäpä se päivä hurahtaa varsinkin, jos käyn lenkillä tai salilla!


Viikko sitten viikonloppuna käytiin Rovaniemellä ja siellä oltiin perjantaista sunnuntaihin. Sunnuntaina kävin vielä illalla liikuttamassa ponin ja kyllä voin sanoa, että uni maistui erittäin hyvin su-ma välisenä yönä!



Meidän ollessa Rovaniemellä, oli tännekin tullut jonkin verran lunta! Oli niin ihana aamullakin ajaa autolla kouluun, kun ei ollut niin älyttömän synkkää ja pimeää, vaan lumi toi kivasti valoa ja oli paljon motivoituneempi ja virkeämpi olo. Lumet kuitenkin lähti melko äkkiä ja nyt vain odotellaan, millon saadaan ne takaisin tänne!


Ponia siis liikuttaa mun kaveri kahdesti viikossa ja minä sitten itse loput. Poni oli yhdessä vaiheessa tosi hidas ja "käsijarru oli juutunut päälle", mutta nyt se alkaa antaa periksi ja poni liikkuu. Tein yhtenä päivänä reeniä ilman jalustimia; menin keskiravia ja pienensin ravia niin paljon kuin mahdollista. Ai että poni veti hienoa ravia ja mamma istui hikihatussa satulassa, mutta se tunne sen jälkeen kun tajusin, että onnistuin istumaan siellä, oli aivan mahtava! Se muistutti, että melkein mitä vaan voi saavuttaa kun jaksaa vaan tehdä töitä sen eteen.



Ratsastuskuvia minulla ei tällähetkellä ole, mutta toivottavasti joku ihanainen niitä joskus tulisi meistä napsimaan! Keskiviikkona 2.12. mennään Antti Jauhiaisen estevalmennukseen, huii! Siitä postausta jos saan jotain kuvia jostain. 
Siihen saakka, adios!

2 kommenttia:

  1. Mä voin joskus kuvailla jos vaa ehdin! Ja varmaan valkkuun saat kuvaajan ku tiiän ainakin muutaman jotka tulee kameran kans ;)

    VastaaPoista