lauantai 20. huhtikuuta 2013

Päivitystä

Kevät, jee !! :D Joo ei ollu mun asia, mut on tosi kivaa ku kevät alkaa vihdoin tulla kunnolla ja skootterilla pääsee liikkumaan paikasta toiseen.
Mutta asiaan. Viikko 15 oli mulla oikein hevosrikas taas vaihteen vuoksi. Kertoilen super lyhyesti(:

Maanantai 8.4.
Ratsastustunti Rusinalla. Oli ihan älyttömän kiva tunti. Tehtiin peräänantoharjotuksia taas ja Rusina meni tosi kivasti. Mentiin jonkun verran harjotusravia, niin tuli samalla treeniä vähä vatsalihaksillekkin. Ne on nyt jonkun verran parantunu ja mun on vähän helpompi istua harjotusravissa.

Viimekesältä



Tiistai 9.4 - Lauantai 13.4
Puhin liikuttelua ja tallin siivoomista. Kävin paljon maastossa laukkailemassa, koska kentällä pysty menee pääty-ympyrällä nii menin siinä ravia ja käyntiä. Puh toimi ihan älyttömän hyvin joka päivä ja meni muotoon tosi helposti ja oli kuuliainen ja kevyt. Ihan oikeesti joka ikinen päivä !!
Kisoista

Eli maanantaista lauantaihin olin joka päivä tallilla.

Maanantai 15.4
Ratsastustunti Pepillä. Peppi on uusin tallilla ja se on mun vanha tuttu, koska oli viimekesänä Puhin seurana ja sillä ratsastin pari kertaa sen ollessaan siellä. Aluks ei meinannu myödätä yhtään ja meillä oli puomeja, joten loikittiin niitä vähä niinku ne ois ollu esteitä. Mutta sitte mentiin nätisti loppua kohti ja ihan lopputunnista hevonen myötäsi hienosti ku tehtiin laukka-ravi siirtymisiä ympyröillä. Ne meni tosi hienosti ja ravissa ja välillä laukassakin mentiin aika pyöreenä. Loppuravit ainaki. Hieno Peppi !!

Viime kesältä. Laatu...
Torstai 18.4
Puhilla kävin ratsastamassa jälleen ja vähän tihutti vettä, joten menin ilman satulaa vaan hetken. Ratsastin kaikki askellajit läpi ja meni hienosti. Lopuks kävin vielä käppäilemässä maastossa.

Joo tulipa tylsä postaus, mutta koittakaa kestää. Pahoittelen ku en oo nyt kirjotellu vaikka ois voinu, mutta aika meinaa mennä vähä tiukille. Tai saattaa mulla aikaa olla, mutta sillon harvemmin oon ees koneella nykyään. Oon tosi vähä koneella, mutta yritän käydä nyt vähän enemmän postailemassa teille. Ja kännykällä voin kirjottaa jonkunlaisia postauksia. Koitan olla vähän aktiivisempi (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti