maanantai 8. heinäkuuta 2013

Mä sain töitä !!

Eli keskiviikkona jo tämä ihana asia tapahtui, nimittäin sain kesätöitä sieltä mistä halusinkin, eli tallilta. Olin ilmeisesti aika huonomuistinen silloin yöllä kun postauksen kirjoitin, mutta mikäs siinä. Tiedättepähän ees nyt (:
Ja siis päivitän eilisen ja tän päivän kulusta. Eilisestä videopostauksen muodossa (;
Video on aika tylsä, mutta eivoi mitään :D

Tänään sitte menin kans tallille 25 yli 7, mutten tehnyt ruokintaa enkä ulosvientiä, koska se oli tehty jo. Eli aloitin heti karsinoiden siivoamisesta. Se käy jo paljon nopeammin kuin ennen ja hyvä niin.
Karsinoiden jälkeen siivoilin tallia ja sitten kävin hakemassa Piimän valmiiksi sisälle, koska Ukolla oli tänään vihdoinkin kengitys.



Sitten menin toisen kanssa pellolle keräämään niitettyä heinää. Keräsin kumminkin 3/4 yksin. Alueet oli sellaset 2 pitkää siivua ja raskasta kyllä oli, mutta hengissä selvisin.
Sitten menin takasin tallille ja vein Piimän ulos kun kengittäjä oli käynyt jo ja lakasin käytävän ja olin lähössä, mutta mun kaveri sattu just tulemaan tallille ja lähtö viivästy melkein tunnilla :D
Kaveri haki yhen nuoren oriin sisälle vuoltavaksi ja kun se oli hoidettu, minä kävin viemässä sen takasin pihalle.

Moi :D Ei mulla oikeesti oo noi iso takapuoli ku siinä on huppari :D

Sitten oltiin kaverin kanssa tallilla miettimässä työjuttuja ja tultiin siihen tulokseen, että molemmat huomennakin aamulla duuniin (; Mutta oli ihana istua lattialla kun kuuteen tuntiin en ollut istunut lainkaan vaan koko ajan piti tehä töitä myös jaloilla :D
Sitten lähinki aika lailla kotiin ja loppupäivä tässä onkin mennyt oikeestaan lepäillessä, koska mun kunto ei oo vielä ihan huipussaan tohon tallityöhön, mutta kasvaa(kohan?) se tuosta (;

Ja mun polvihaava on parantunu tosi kivasti, vaikka tietysti koskee kun siihen joku kolahtaa (tuli testattua useempaanki kertaan tänään). Ja mun kenkään tuli kärkeen reikä kun siinä oli aika heikko kohta ja tökkäsin heinähangolla siitä sitte läpi ja onneks just koukistin varpaita etteivät alle jääny. Joten jesaria lisää vaan kenkiin !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti