sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Ideoita?

Postauksia ei oo nyt kauheemmin tullu.. Oon käyny kyllä Piimän luona, mutta kuvia ei vaan oo, joten postauksista ei tulis välttämättä iha niin kivoja. Mut koitan joku päivä saaha jonkun kuvaamaan!
Nyt en kuitenkaa ala selittelemään ratsastuksista, mutta mulla oli asiaaki!

Laittakaaha mulle tulemaan postausehotuksia. Toiseen blogiin niitä on tullu pari, mut ne liittyy lähinnä ratsastuskouluun.. Saatan sieltäkin jotain "varastaa" mikä sopii tännekin.
Mut tosiaan, mä en voi lukee teidän ajatuksia, joten en myöskään tiedä mitä postauksia haluatte jos ette kerro!:D

Tää on yli vuoden vanha, mut tää on vaa nii söpö<3

AINIIN! Se kysymyksiin vastaamispostauskin tulee vielä! Oon vaa jonku puolisen vuotta myöhässä, mut kyllä sen teen!
Ja koska tänä vuonna lpasin olla aktiivisempi bloggaaja, toteutan mahdollisuuksien mukaan teidän toivepostauksia, mutta pyrin tekemään kaikki!(;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti