lauantai 4. tammikuuta 2014

Vuoden alkua

Nyt päätin tehä tällasen postauksen vuoden alusta. Vuoden ekasta päivästä tulee vielä tarkempaa postausta tännään, huomenna.. Kunhan saan kuvia (; Huom! Tää postaus voi olla pikkasen erilainen ku postaukset yleensä.

Muttapa 1. päivä kävin jo ratsastamassa Piimällä. Ukko oli aaika pöllö, johtuen luultavasti edellisestä illasta/yöstä kun ammuttiin raketteja. Se oli tosi rasittava laittaa ku Piimä vaan pyöri koko ajan ja joutu jonku verran sitä komentamaan:D Mulla on nyt ollu jotenki paljo aikaa välillä tallilla ni oon putsaillu Piimön varusteita: suitsia ja satulaa lähinnä! Mutta tästä lisää pian(:


Ukko mussuttaa heiniä ratsastuksen jälkeen<3

Torstaina mulla alko koulu ja kävin sitten tunnilla Rusinalla. Aiheesta on postausta toisessa blogissa, johon pääset TÄSTÄ.

Eilen eli perjantaina mulla oli ihan sairaan paha olo. Ehin lähtee äitin kyydillä linkille päin puolisen kilometriä, ku jäin sitte kyydistä ja kävelin takasi kotia. Eilinen päivä meni lähinnä sohvan pohjalla.

Tänäänkään en oo käyny tallilla ollenkaa.. Otin jotain kuvia blogeja varten ja kohta alan kirjottelemaan postauksia valmiiks tulevaa varten(:
Tässä innostuin nappaamaan myös mun tän päivän vaatetuksesta kuvaa. Tänäänhä mulla siis ei oo ollu yhtään meikkiä, joten saatte nähä mun naaman myös ilman pakkelia:D

Asu:
Horzen t-paita
Link farkut
Ei oo sukkia(;


Ei meikkiä o.O

Spotify ollu kovassa käytössä

Blogin päivittelyjä
Noin. Siinäpä tällanen vähän erilainen ja jopa ihan vähä lifestyle tyylinen postaus. Mitäs ootte tällasesta mieltä? Kommenttia aiheesta?(;

2 kommenttia: