sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Estehyppelöitä

Hypättiin tänään Puspen kanssa Hinkulassa. Alunperin piti mennä koulua, mut sitten päätettiin et hyppään ja lainasin Stiinalta panssaria ja martingaalia ja eikun menoks! Verkkasin melko pitkään kun ooteltiin Hensua maneesille. Tein paljon siirtymisiä askellajien sisällä ja pari spurttia. Puspe toimi toosi hyvin ja oli tosi kuuliainen.
Hensu sitten tuli ja otti ponin ja mä laitoin esteet. Laitoin jumppasarjan - ristikko ja okseri. Kiipesin sitten kyytiin ja Hensu nosteli esteet. Aluks väli oli vähän liian pitkä, senkin jälkeen vähän hakemista ravilähestymisellä, joten päätin tulla suorilta laukassa ja johan alko onnistua! Ei oltu hypätty pitkään aikaan, joten mä oli melko ruosteessa, mutta poni hoiti homman! Kerran se kiels kun toin huonosti ja liian hitaasti ja rönättiin okserin sekaan, mutta en tippunu, poni oli kunnossa, homma jatkukoon! Loppujen lopuksi mä hyppäsin noin metriä. Laitoin sitten Stiinan kyytiin (esteratsastaja) ja se veti ponilla sitten noin 115cm! Wiii mun poni osaa lentää<3


Hensulla oli sitten mun pädi mukana, joten saatte nyt katsella videoo, jonka Stiina kokosi. Siinä on myös Stiinan hyppäämistä. Kyllähän sen huomaan, kuka on enemmän hypänny ja kumpi tykkää enemmän sileellä menosta, mutta kyllä mustakin esteitä on ihana hypätä välillä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti