perjantai 9. tammikuuta 2015

Arki jatkuu!

Kiuruvedellä ollaan siis nyt Rusinan kanssa oltu jo suunnilleen viikko ja arki on lähtenyt ihan hyvin rullaamaan. Normaalisti mennään, miten mentiin ennen mun saikkua ja joululomaakin! Ekoina päivinä poni oli aivan toosi hyvä! Sillä oli jostain kertynyt tosi paljon energiaa ja se liikku niin hienosti eteenpäin, eikä laiskotellut! Ehdin jo ajatella, että se löysi hyvän oman moottorin, mutta sitten vapaapäivän jälkeen se oli oma laiska itsensä! Voi poni<3





Kyllä ponistaki toisinaan lähtee liikettä! Ai että<3



Perusreeniä tosiaan tehty eka viikko lähinnä ihan vaan kentällä. Ensi viikolla mennään kyllä pitkästä aikaa hyppäämään ja Vuokon reeneihin! Rusina on ollut muutamina yksittäisinä päivinä vähän väsynyt, niinkuin minäkin! Ei se ole kipeä tai mitään sellaista ja sitten nyt esimerkiksi eilen ja tänään oli taas virkeä ja sosiaalinen oma itsensä. Oon vaan niin onnellinen tosta eläimestä, etten osaa sitä edes sanoin kuvailla!

Oonpas edustavanaxD Mut poni niin söppänä<3
En ole tällä hetkellä siis Hingunniemessä koulussa, vaan minulla on lukiojakso! Lukujärjestys on helpompaakin helpompi, joten jospa jaksan opiskella kerrankin kunnolla! Rusina auttaa asiassa, mutta minusta tuntuu, että minun on pakko käydä ratsastamassa muillakin hevosilla, etten vaan jämähdä! Se minua varmaan kaikista eniten pelottaa! Jos näin ei voisi tapahtua, tottakai ratsastaisin vaan Rusinalla! Mutta nyt olen vaan niin onnellinen hevosen omistaja, että en voi muuta enää toivoakaan! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti