lauantai 10. tammikuuta 2015

Uusi ulkoasu!

Tekaisin uuden ulkoasun nopeasti blogille, sillä joulu oli ja meni jo ajat sitten, joten oli pakko saada vähän uutta ilmettä blogille! Pitkään ette joudu tätä katselemaan, sillä joitakin vikoja siitä löytyy ja se on melko tumma ja banneri on melko sekava. Kuitenkin, tein sen nopeasti kotona käydessäni, mutta jo viimeistään parin viikon päästä muutan ulkoasua vähän paremmaksi!

Piimä ennen vuodenvaihdetta<3
Huomenna siis menen takaisin Kiuruvedelle ja suunnittelin, että joku päivä voisi päivänvalon aikaan mennä tallille vähän kuvailemaan ja parasta olisi, jos saisin kaverin mukaan! Piimällä en tällä viikolla käynyt ratsastamassa, sillä tänään, lauantaina oli melko kiireinen päivä ja huomenna jo lähden pois.. Ikävä on jo ukkoakin! Viikonloput on vaan aivan liian lyhyitä..


Oon myös miettiny, millaista mun elämä olisi, jos olisin jäänyt lukioon ja Rusina asuisi jossain Maaningalla? Olisiko se parempaa vai huonompaa? Siihen en osaa vastata! Toisaalta jos mietitään nykyistä elämääni: asutaan ponin kanssa Kiuruvedellä, opiskelen lukiossa, sekä ratsastuksen ohjaajaksi, en asu kotona. Onhan se melko hyvää! Entä mitä se voisi olla: asuisin kotona, poni jossain päin, olisin lukiossa. Molemmat olisi hyviä vaihtoehtoja mielestäni, mutta jos ajatellaan, ehkä tykkään enemmän tämänhetkisestä tilanteestani! Saan koulujen loputtua ylioppilaslakin, mutta myös ammatin, opin elämään omillani ja tekemään omia päätöksiäni! Kuitenkin minulla on aina Rusina mukanani ja tietenkin kaverit!


Asuntolalla välillä toivoisi vaan, että saisi olla kotona, rauhassa. Sitten kun koittaa viikonloppu, välillä haluaisi niin paljon Kiuruvedelle Rusinan luo! Asuntolalla kyllä viihtyy parikin viikkoa hyvin kavereiden ja ponin kanssa, mutta olen huomannut, että on kotonakin kiva välillä käydä pyörähtämässä porukoita ja kavereita moikkaamassa! Kyllä mä tykkään mun elämästä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti