lauantai 17. tammikuuta 2015

Epätoivo alkaa iskeä..

Voi että mua tällä hetkellä niin suututtaa, ketuttaa.. Ponilla on kaikki hyvin, mä olen tosin taas kipeä. En voi ymmärtää enää, miten on mahdollista olla kuukaudessa vähintään kerran terveydenhoitajan vastaanotolla hakemassa sairaslomaa! Vuokon valmennuskin meni nyt ohi meiltä ja juuri kun alkoi tuntua niin hyvältä kaikki, tämä ihme ebola (ei mulla nyt oikeesti mikää ebola sentää oo!) pukkaa päälle. Kuumetta siis ei ole ollut oikeastaan, välillä se tuntuu nousevan, mutta ennen kuin ehtii huomatakaan, se taas laskee. Huono olo ja heikotus on päällä koko ajan, selkään koskee minkä kerkee ja tuntuu ettei oikein mitään uskalla syödä, ettei tule paha olo. Oon mä jo vähän paremmassa kuosissa kuin pari päivää sitten, mutta en kuitenkaan vielä missään loistokunnossa!


Ennen kun tuli kipeäksi, liikuttelin Rusinaa normaalisti. Tosin lähinnä vaan kotikentällä, mutta kunhan tästä taas pääsen "jaloilleni", siis tervehdyn, aletaan tekemään vaihtelevampaa treeniä ja joku päivä käydään raviradalla laukkaamassa! Mulla on jo nyt kauhea kaipuu ponin luokse ja sillä ratsastamaan! Sunnuntaina, eli huomenna liikutan sen itse, olin missä kunnossa tahansa! Ei varmaankaan mennä normaalia koulua, vaan tehdään jotain kivempaa ja sellaista, missä en rasita kamalasti tuota mun selkää!


Kunhan vain pysyisin terveenä tämän taudin mentyä ohi, aloitetaan Rusinan kanssa kunnollinen treeniputki! Olisi myös itseni kannalta kivaa päästä ratsastamaan muillakin hevosilla, että opin ratsastamaan erilaisia kauramopoja. Tai oikeastaan lähinnä pidän yllä sitä, että osaisin muunlaisiakin hevosia ratsastaa, kuin tuota omaa rakasta!<3


Mutta nyt keskitän ajatukseni lähinnä paranemiseen! En vaan kertakaikkiaan enää kestä tätä sairastelua! Ponin treenaus, koulunkäynti.. kaikki kärsii kun olen kipeänä!


Mutta lisää postausta, kunhan paranen! Kiitos ja kuulemiin!

2 kommenttia:

  1. Vooi, harmi että olet ollut kipeänä....:( Paranemisia ja katse kohti tulevaa kisakautta! Meinaatteko kisata paljonkin Rusinan kanssa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän se olisi tarkoitus alkaa aktiivisesti kisailemaan, mutta tämän kauden mennään vielä seuratasolla ja viimeistään kesällä kisoihin mennään paljon kun toivottavasti saan ajokortin ja pääsen itse kuljettamaan ponia!(:

      Poista