keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Menoa ja meininkiä

Ensinnäkin pahoittelen kun en ole päivitellyt kahta edellistä tuntia, mutta nyt oli sellainen olo, että sen voisin tehdä. Aikaa ei tosin nyt ole kamalasti, eli en ala keromaan yksityiskohtia. Nopeasti vaan (:

Sunnuntaina olin jälleen tunnilla. Menin Kajolla ensimmäistä kertaa ja meillä oli estetunti. Kajo hyppää aika kaukaa, enkä aluksi oikein pysynyt mukana, mutta sitten opin laskemaan sen kauempaa, jolloin onnistui paremmin (:
Kajo on tosi kiva mielestäni ja miellyttävä ratsastaa. Ei kyttäile ja pysyy nahoissaan. I like so much !! :D

Pomppu <3
Maanantaina menin Mapella. Ohan kivasti tuo meni (: Oli puomitunti, mutta silloin tapahtui jotain, mitä ei ole ikinä tapahtunut ainakaa silloin kun minä olen nähnyt: Mappe kyttäs jotakin ja lähti sivulle ?! Olin vähä että Täh ?? Mutta muuten meni kivasti ja kuunteli, eikä se ollut niin jäykkä nyt oikeallekaan kuin aikaisemmin.
Kuvia ei ole ):

Tänään, eli keskiviikkona menin katsomaan Reetan tuntia. Aluksi kävimme Reetan kanssa viemässä 2 ruunaa sisälle. Minä vein sellaisen nuoren pv:n, Rinon. Herra on nyt 3 w. Hienosti se käveli mukana (:
Silloisella tunnilla meni myös Rusina, joka oli ollut lomalla. No, sepä päätti pukittaa ratsastajansa alas ja eikun vaan tallista kypärä päähän, opettajan kengät ja hanskat ja minä kyytiin, koska tippunut ratsastaja ei voinut enää jatkaa, koska satutti selkänsä.
Rusina yritti lähteä räpylästä kerran ja viskoi päätään, mutta sain sen pidettyä ja pysyin kyydissä. Jännä vaan oli kun ei ollut omat kengät, kypärä eikä hanskat ja oli vielä kaiken huipuksi lökärit jalassa :DD Voin sanoo että tuntui todella oudolle. Laukkailin pätkiä pitkillä sivuilla ja niille piti tehdä myös 3 volttia. Lopputunnista löytyi jo peräänanto ja meni kivasti. Pysyin kyydissä :DD
Tästäkään ei kuvia ):

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti