sunnuntai 6. heinäkuuta 2014

Muutos on mahdollisuus

Bloggailutauko takana, jopa ihan syystä, tai ei, en tiiä. Ennen Piimän kuulumisia kerron lyhyesti muutaman suurenkin asian, jotka vaikuttavat bloggailuuni, sekä suurelta osin mun koko elämääni! Ja tämä ei oo leikkiä eikä myöskään pikkujuttu minulle.

Asia nro 1. Lappari lopettaa tuntitoiminnan 1.9.2014 ja kaikki tuntihevoset myydään.Oon siis ratsastanu tallilla yli 11 vuotta, joten se on ollut tosi iso osa mun elämässä. Piimä joko muuttaa tai jää sinne, mutta se ei oo häviämässä sieltä minnekään.


Mutta entäs minä? Noh, päästään asiaan nro 2. Oon vaihtamassa paikkakuntaa, koulua... Lähen Kiuruvedelle suorittamaan kaksoistutkintoa (jos pääsen;D), eli opiskelen Hingunniemen hevosopistolla ratsastuksen ohjaajaksi ja sen ohella käyn lukiossa ylioppilas tutkinnon. 

Ja vielä yksi iso ilmoitusluontoinen asia, nimittäin en oo lähössä Hinkulaan yksin, vaan pian minusta tulee hevosen omistaja, nimittäin meidän perhe ostaa Rusinan ratsastuskoululta! Näillä näkymin näin tulee taoahtumaan pian, ellei mitään yllättävää tapahdu, mutta nyt vihreät valot palaa joka suunnasta!<3


Eli myös tämä blogi kokee jotain muutoksia otsikossa, sisällössä vois sitä vaihtaa bannerinkin! Piimä ei ole todellakaan jäämässä unholaan, vaan käyn sillä ratsastamassa (toivottavasti) mahdollisuuksien mukaan kun täällä kotona käyn. Mutta tosiaan Hinkulassa ja Rusinan luona tulee oltua.. paljon jatkossa, joten niistä teen postauksia jonkin verran, mutta Piimästäkin aina kun mahdollista!


Mutta nyt Piimän kuulumisiin. Oon liikuttanu sitä nyt kesällä tosi paljon ja kaikkee ollaan tehty. Juoksutusta liinassa ja irti, ilman satulaa hyppyjä, keulimista, kouluvääntöö, hyppyreenejä sunmuuta sellasta.



80cm<3
Ukolla oli eilen eläinlääkäri, jossa olin mukana kun Piimän omistaja ei itse päässyt paikalle. Piimä siis raspattiin ja rokotettiin ja saatiin madotus. raspaukseen sille laitettiin alkuun vähän rauhottavaa, mutta sitä piti sitten vielä vähän lisätä..:D


Ukko oli hoidon jälkeen pikkasen öllerö ja karsinaan viemisessä lääkäri työnsi Piimää ja mä vedin ja koitin pitää sitä pystyssä. Selvittiin kuitenkin!
Nyt Piimällä oli sitten tänään vapaa ja huomenna vapaa, koska eläinlääkäri huomas suupielen olevan auki. Ihan hyvä (kai) että Ukko saa nyt vähän huilata!

Kävin yks päivä ratsastamassa Ihkulla ihan koulua. Oli tosi kivaa! Tein vaan perus juttuja, en mitään ihmeempiä, joten se sitten siitä:D


Kaikenlaista on nyt ehtinyt tapahtua, mutta kaikesta myös selvitty. Alan pikkuhiljaa tekemään tähän blogiinkin muutoksia ja 1.9. lopetan ratsastuskoulun blogiin kirjoittelun. Mutta nyt adios!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti