tiistai 29. heinäkuuta 2014

Treeniä ja vielä enemmän treeniä!

Nyt lähipäivinä on ollut täälläpäin melko koviakin ukkosmyrskyjä, jotka ovat kaataneet puita ja taivas on iskenyt salamaa ihan urakalla. Ilma on viilentynyt jonkin verran, mutta aina kun aurinko pääsee pilkahtelemaan, on se hyvin lämmin.



Tallilla olen pyörinyt tavalliseen tapaani melkein joka päivä. Tunneilla olen mennyt Rusinalla ja vapaa-ajalla opetellut ahkerasti kouluratoja ensiviikon seuramestaruuskilpailuihin. Tunneilla ollaan treenattu HeA asioita ja alkaa olla tällä hetkellä sellainen olo, että startti ei ole täysi mahdottomuus. Ei meno vielä kauhean upeaa ja vaatii vielä paaljon treeniä, mutta saadaan molemmat, poni ja minä, vähän lisää kokemusta.

Tänään tehtiin tunnilla takaosakäännöksiä ja vastalaukkaa. Käännökset onnistu tosi hyvin ja oikean puoleinen vastalaukka, mutta vasemmassa poni meinaa aina vaihtaa laukkaa, joten siinä on vielä aika paljon hiomista!









Niinnii:D




Tunti oli tosi tehokas ja jäi tosi hyvä fiilis! Menin Rusinaa ennen Finalla tunnin ja kun nousin Rusinan selkään, oli jotenkin tutun kokoinen ja tuntuinen satula ja koko hevonen ja voi että sitä tunnetta<3 Piimällä ratsastan tällä viikolla ehkä pari kertaa ja yritän tehdä niistä postauksen, kuten myös sen ostosten esittelyn! Upsiis, mutta otan huomiselle päivän plääniin toteuttaa se!

Minulla on muuten melkein aina kun teen postausta koneella, kaverina meidän ihanuus kisu<3 Kun se on sisällä ja oon koneella, se tulee aina tohon mun viereiselle tuolille<3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti