tiistai 24. helmikuuta 2015

Poni osaa yllättää!

Sunnuntaina kävin vähän ratsastelemassa ponia pitkästä aikaa enemmän kuin käyntiä ja ravia. Tein alkuun vähän väistöjä käynnissä ja sitten ratsastin vaa kaikki askellajit läpi. Kenttä oli melko huonossa kunnossa enkä kehdannut maneesille lähteä, koska äiti ootti mua ettei tarvinnut asuntolalle lähteä. Poni oli vähän pösilö ja epätasainen kun kyttäili joka paikkaa ja häselti. Aina kun rentoutu, oli ihan sika kiva ja pyöree!


Eilen, maanantaina käytiin sitten hyppäämässä. Minä en ollut hypännyt tuita ennen kuin joululoman alkamispäivänä! Ensinnäkin ajattelin, mitä maastossa tapahtuu kun poni ollut siellä kuulema oma pöllö itsensä. Noh, laittelin ponin valmiiksi ja lähdin käppäilemään selästä käsin. Mutta kertaakaan ei poni tehnyt, ei edes meinannut tehdä uukkaria tai muutakaan! Pitkin ohjin vaan rennosti käveli ja samoin ohitti auton! Jee! Hyppäämisestä ei oo valitettavasti materiaalia, mutta oltiin molemmat ihan fiiliksissä ja mä niin rakastan tolla ponilla hyppelöitä! Hypättiin jotain 90cm, Stiina vähän koutsas. Sitten lähdettiin takaisin tallille, yhtä rauhallisesti, ai että<3


Tänään ponilla on sitten vähän rennompi päivä. En tiiä vielä mitä tehdään, mutta jotain kivaa! Ei mulla tässä muuta, mä lähden bussilla tallille ihan kohta. Heippa!(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti