tiistai 1. tammikuuta 2013

Mennyt vuosi katsaus

Ohhoh. Ompas tylsä otsikko tällä, mutta kuitenkin kertoo, mikä on tämän postauksen ideana.

Ideanahan on se, että olen vuonen 2012 ajan merkannut jokaisen ratsastuksen ylös, että saan näin uutena vuotena laskea ratsastuskerrat yms.

Mutta niiden perusteellapa siis teen pari huomioitavaa asiaa:

Ratsastuskertojen määrä yht. vuonna 2012: tasan 150 kertaa
Hypännyt olen vuonna 2012: 17 kertaa
Tipuin vuonna 2012: 0 kertaa (ei lasketa ilman satulaa naistenistunnasta liukuja)
Hevonen, jolla olen eniten ratsastanut vuonna 2012: Puhi, 59 kertaa
Puhilla menin vain pari kertaa enemmän kuin Piimällä :D
Vuosi oli kokonaisuudessaan antoisa ja kehittävä minulle. Opin ratsastamaan hevosen rehelliseen peräänantoon, hallitsemaan hevosia maastossa ja kentällä, sulkutaivutus ravissa onnistuu sekä toimimaan paljon itsenäisemmin.

Vuoteeni kuului mm. ratsastusta, kyyneliä, iloja, kisoja, jännitystä, uusia kavereita, uusia hevostuttavuuksia, kuvaamista, ensimmäisiä valmennuksiani, toisten auttamista tunneille, lökäreillä ratsastusta tunnilla, kaulalla roikkumisia ja paljon muuta.

Saa nähdä mitä tämä vuosi tuo tullessaan ja mitkä tuulet puhaltavat ja vievät blogia eteenpäin. Uutta ulkoasua ainakin voisin harkita ja te, rakkaat lukijani, voitte edelleen auttaa minua tekemään tästä blogista kiinnostavan !!

Hyvää uuttavuotta 2013 !!
<3:llä: Anna

8 kommenttia:

  1. Mä hävisin sulle 10 kerrallaxD teen muuten sit saman tyyppisen omaan blogiin jos sua ei haittaa?(:

    VastaaPoista
  2. MITEN SÄ ET OO TIPPUNU KERTAAKAAN _VUOTEEN_!!!!???;ooo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo, mut meinannu oon sillo koulukisoissa, estetunneilla, maastossa..... :DD jotenki oon vaa roikkunu siellä(;

      Poista
  3. Huhhuh, mää oon tippunu ihan liikaa!:DD

    VastaaPoista
  4. Hih, mä oon tippunu yhen kerran Nana ponilta ku se pukitti (;

    VastaaPoista