tiistai 22. tammikuuta 2013

Poomppuja

 


Eilen olin tunnilla jälleen Piimän kanssa ja päästiin pomppimaan :D
Tultiin Reetan kanssa tallille ja Reetta meni ekaks tunnilla.
Laiteltiin hepotin valmiiks ja lähettiin maneesille. Siellä sit yhellä tytöllä koski päähän niin paljon, ettei voinut ratsastaa, niin minä kävin sitten purkamassa Kajon. Otin satulan ja suitset ja kävin harjalla nopeesti läpi ja heitin loimen selkään. Sitten menin maneesiin ja kannoin tolppia ja puomeja kentän keskelle jo valmiiksi.
Sitten tuli mun vuoro. Laitoin hepalle etusuojat ja kiipesin kyytiin ja lyhensin jalkkarit. Sitte kävelin uraa pitkin ohjin.
Verkattiin ravissa ja laukassa molempiin suuntiin ja tultiin verkka esteenä oikeeseen kierrokseen ristikkoa ja oikeelle pystyä pääty-ympyrällä. Sitte tehtiin vaihtoja sen samaisen pystyn päällä ja sitten tultiin rataa, jota en osaa selittää silleen ymmärrettävästi :D
Mun ongelma esteillä on se, että meinaan aina kattoo hypyssä alas... Suuremman ongelman siitä tekee se, että jännityn, enkä pysty olemaan niin rento kuin voisi olla. Tunnilla kun katsoin eteenpäin, huomasin eron, että Piimänkin oli helpompi hypätä kun itse olin rento. Onko teillä samanlaista ongelmaa ??
Sitten tunnin loputtua lähin Piimän kanssa käppäilemään talliin ja mietin tuntia siinä kävellessä. Esteet oli noin 70 cm, eli ei korkeita, ja meni ihan hyvin.
Otin varusteet Piimältä ja harjasin ymsyms ja juotin melassit ja annoin pari porkkanaa kun meni niin hienosti<3

Joku vanha taas sori //:
En tajua, miks en voi ladata kuvia tänne....... Onko muilla samaa ongelmaa ?? Joudun laittaa nää tänne iha eritavalla...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti