sunnuntai 5. heinäkuuta 2015

Kesäkuu on ohi!

Kesäkuu on siis ohi ja paljon tapahtui! Vietiin poni siis Hurmalle laiduntamaan ja minä olin Kiuruvedellä vielä seuraavat pari viikkoa työssäoppimassa, mutta viikonloppuisin menin kotiin ja pääsin viettämään aikaa kavereiden kanssa sekä ratsastamaan Rusinaa ja Piimää!

Rusina laukkaa täysiä kavereiden luo laiduntamaan

Jäbät söpöilee<3 Rusina ja Piimä
Työssäoppimassa tehtiin vähän kaikenlaista, mutta eniten varmaan olin rakentamassa aitoja! Laskettiin Tintun kanssa, että yhden viikon (ma-pe) aikana lyötiin maahan 135 tolppaa! Oltiinpas ahkeria.
Välillä satoi...

...sitten vähän paistoi...

...ja sitten taas satoi.
Nokkista ollaan pesty muutamaan otteeseen sen kesäihottuman vuoksi.

Nöksä pesulla

Jörö on vähän linssilude<3


Tämän kesän varsa Taneli! Niin rohkee ja huippu kaveri<3

Vuosikkaat orivauvat Kurre ja Hugo
Viimeisenä päivänä menin ja poltin jalkani mönkijään johonkin ihan älyttömän kuumaan osaan! Hienoa minä. Hetken oli kenkä pois jalasta niin enköhän onnistu heti!


No, ei siinä, nyt siihen ei koske enää ollenkaan ja nyt olen ollut viimeisen viikon kotona lomalla, hengaillut kavereiden ja hevosten kanssa. Viikko on ollut välillä kylmä ja märkä ja välillä todella ihanan lämmin!



Ratsastanut olen siis Rusinalla ja Piimällä ja Rusinan kanssa käytiin yksi päivä Salla Aarion estevalmennuksessa, mutta siitä teen ihan oman postauksen vähän myöhemmin!



Eli, meillä sujuu melko hyvin täällä kotikonnuilla! Muutoksia elämään on minun osalleni tulossa ihan lähipäivinä, sillä pian saan toivottavasti ajokortin ja muutan Iisalmeen omaan pieneen kämppään. Tänään lähden jo Kiuruvedelle pakkailemaan ja aamulla sitten autokoulun kautta Iisalmeen! Ponia liikutetaan sillä välin täällä.


Mappe ja Puppe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti