tiistai 19. maaliskuuta 2013

Päivittelyä

Joo siis viime viikolla kävin tallilla kaikkina muina päivinä, paitsi torstaina. Eli ois ollu aihetta postailla mut en viittiny kirjotella melkein joka päivä saman tyylistä juttua tänne. Vai oisko ollu kiva joka päivä postaus ?? Nyt tällä viikolla oon käyny nyt maanantaina ja tiistaina ja huomennakin oon menossa.

Jospa en nyt kauheemmin näistä päivistä selittele mut laitan vaa lyhyesti mitä tein minäkin päivänä (:

Maanantai 11.3.
Kävin ratsastustunnilla. Menin Sallalla taas ja meni kivasti ja toimi hyvin (:

Tiistai 12.3
Piimällä menin perus koulua. Meni ihan kivasti (:

Keskiviikko 13.3
Piimällä perus koulua. Meni iha jees (:

Torstai 14.3
Ei mittää

Perjantai 15.3
Puhilla kävin hyppäämässä. Siivosin tallin (:

Lauantai 16.3
Piimällä koulua. Tosi kivasti meni (kuvia myöhemmin)

Sunnuntai 17.3
Puhilla hypättii ja meni tosi hienosti

Maanantai 18.3
Menin Sallalla tunnilla. Meni iha hyvin

Tiistai 19.3
Piimällä menin. Meni ihan kivasti vaikka oli vähän vahva suusta.

Tällane pikapika postaus tällä kertaa (: loppuun vielä kuva Sallasta (puhelimella kirjottelen nii kuvan laitan vaan loppuun).
Ja kuva on tuollee koska en osaa vielä tätä oikein käyttää nii koittakaa kestää :D

2 kommenttia:

  1. Muuten, oon vaan miettiny että miten kerkeet oleen noin paljon tallilla, koska eiks koulu vie paljoo aikaa, varsinkin ylä-aste?;D Itse olen kuudennella ja kiirettä pitää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Läksyt teen heti ku koulusta tulen. Ei niissä mee ku korkeintaan puolisen tuntia ja sit kokeisiin luen illalla :D mulle ei oo oikee mikää ongelma eikä mitenkää kiirettä (:

      Poista