sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Muut hevosystäväni

Piimä on tämän blogi "stara", mutta välillä tulee postauksia muistakin hevosista. Jotta pysyisitte vähä paremmin kärryillä, voisin vähäse kertoilla muistakin heppakavereistani (:

Alotetaanpa vaikka Puhista. Se on siis mun serkkujem hevonen, jolla kisaan jonkun verran ja käyn sitä liikuttelemassa. Tamma on -98 syntynyt ihana eestinhevonen, jonka kanssa on helppo olla paikassa kuin paikassa. Se ei stresssaa kisoista tai uusista paikoista ja maastossa nautitaan !!<3






Toisena sitte varmaa tulee ratsastuskoulun hepat:

Mappe
(Laatu fail..)

(sori tositosi vanha kuva)
 Mappe ei ole niitä mun lemppareita, vaikken ole sillä mennytkään piiiitkään aikaan. Mistä sitä tietää vaikka se nykyään oiskin tosi mukava heppa ku on mennyt eteenpäin ??

Rusina
Ratsastajana Maria

 Rusina on tosi kiva eestinponiruuna, jolla hyppääminen on aivan mahtavaa. Koulupuolellaki jätkä on tosi taitava.
Fina
Ratsastajana Jenni

Fina on energinen ja hassu pikku ponineiti, jolla en kauheasti voi enää mennä ku oon liian iso sille ):

Kajo

Kajo on kiva suokkitamma, jolla meneminen on kivaa ja Kajolla on tosi kivat askeleet istua.

Salla

Salla on yrittelijäs nuori suokkineitonen, joka opettelee koko ajan uusia asioita ja oppiikin nopeasti.

Ja sitte ois vielä Neppis, mutta siitä ei oo vielä mulla oo oikein kuvia ku on nii uus, mutta se on ihan ääääälyttömän ihana ja kiva ratsastaa (:

Ja sitte voisin vielä mainita Minnin, joka on mun serkun kaverin heppa, jota oon käyny pari kertaa ratsastamassa. Tositosi kiva heppa myös tämä. Valkoinen kiltti tamma, jonka kanssa (ainakin minä) joutuu tekemäänkin jotain, että se myötää. Mutta sitte tosi mukava ratsastaa.



Tuossapa nuita nyt pari oli (: Toivottavsti tästä oli ees jollekin hyötyä, mut ettei kukaan käsitä väärin, niin kuten alussa jo sanoin, Piimä on tämän blogin pääheppa.

Mutta tällasta tällä kertaa (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti