torstai 27. kesäkuuta 2013

Puhin kanssa helteessä uimista

Tänään kävin Puhilla ratsastamassa ja mulla oli kauheen vaikee päättää teenkö normin postauksen vai videopostauksen, mutta päätin tehdä tämän tylsemmän postauksen tällä kertaa. Nyt tulee paljon postauksia, joten videoitakin varmasti (:

Mutta asiaan:
Kotona olin lähössä ennen 12 ja jo sillon oli tositosi lämmin !!


Tässä mun talliasuni tänään :D Samalla ajoin möyös matkat (:


Ja näitä kahta ilman en varmasti vois elää helteillä !!

Aurinkorasva ja dödö :D<3
Ajelinpa sitte skopalla tallille ja lähin heti oikeestaa hakemaan heppaa sisälle.



Sitte laitoin sen ulos kiinni ja harjasin sen


Sitte laitoin suojat ja suitset ja lähin käppäilemään rantaan päin

Kukkuu<3
Nää ärsytti tänään iha liikaa /:
En voinu ees laskee kuinka moni paarma mua puri tänää, saati sitte hevosta !! Ja monta menin tappamaa. Veristä puuhaa se :D

Järkkäri mulla oli muussa kyydissä tulossa rantaan, koska se ois vaa pomppinu kauheesti ravissa.
Menin tien kautta. Siellä lähiseudulla on karhu raadellu yhen hiehon nii aattelin et ei se varmaa tietä pitkin kule nii menin sit sitä kautta :D
Kuvat ihanaakin ihanampaa videolaatua puhelimelta /:



Raviaa :D
Sitten päästiin rantaan. Puhi sai hetken syödä ja sitte mentiin järveen :D



Tossa pieni video uimisista.

Sitte kuivateltiin hetki rannalla ja mää laitoin paidan päälle ja lähettiin sitte takasi tallille päin ja edelleen oli ihan älyttömän kuuma.
Matkalla joku tuntematon nainen pysähty meidän kohalla ku oli lapsen kaa kävellen ja kehu Puhia tosi kauniiks hevoseks, mitä se onki (:
Tallilla laitoin nopsaan hepan pois ja vein takasi ulos syömään.
Sitte hoidin varusteet pois ja lähin ajelemaan kotia ja oli edelleen niiiin kuuma:D

Koitan tehä joka päivä jonkin laista postausta ku nyt oon aika paljo tallilla vissiinki(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti