perjantai 5. joulukuuta 2014

Kumpa vain saisin heittää jo kepit hiiteen..

Otsikko siis paljastaa, että polveni on edelleen kipeä. Magneettikuvan tulokset tulevat vasta ensi viikolla ja olen koittanut toiveekkasti kävellä normaalisti, mutta aina siihen sattuu.. Olen siis kuukauden päivät ollut pois heppahommista ja meinaa olla vähän ikävät tunnelmat jo. oon toki käyny tallilla ja Ruspeekin moikkailemassa aina kun mahdollista, mutta kyllä haluaisin jo normaaliin treenaamiseen palata.. Ja koko ajan vaan pystyn pidempään kävelemään, ehkä alan jo turtua, en tiedä, mutta pakko vaan päästä liikuttamaan ponia!


Kaverit siis edelleen liikuttaa Rusinaa, mutta kyllä mä yhtenä päivänä kävin kävelemässä ilman satulaa pikkasen. Käveltiin noin puoli tuntia, minusta se tuntui viideltä minuutilta! Poni oli vähän säpsy ja pösilö, mutta se selässä istuminenkin oli maailman parasta. Olen suunnitellut, että aloittelisin ratsastusta lyhyillä pätkillä ilman jalustimia ja sitten jos pystyn, pikkuhiljaa jalustimia jalkaan. Sairaslomaahan minulla on sinne vuoden loppuun saakka, mutta en varmasti voi olla ilman ratsastusta enää niin pitkään! Pakko yrittää!


Rusina tulee joululomaksi meidän naapuriin, joten se on lähellä ja voin olla loman kotona, Maaningalla, eikä tarvitse järkkäillä liikutusta Kiuruvedeltä. Mutta siinä on toinen syy, miksi haluan jo ratsastamaan sillä! Loma kestää siis pari viikkoa ja sen ajan saadaan ponin kanssa lomailla ja vähän maastoilla! Eikä poni tietenkään yksin ole, vaan kahden suokkitamman kanssa, naisseuraa! En vaan malta odottaa, että se tulee ja silloin ratsastan, oli tilanne polven kanssa mikä tahansa!<3


Tänään käyn myös moikkaamassa Piimää, sillä tulin jo keskiviikko iltana Maaningalle, sillä koulussa en voinut tunneilla tehdä mitää, puhuin opettajien kanssakin asioista - mulla ei ollut koulua! Piimää on jo hirveä ikävä ja voi kun löysin vanhoista kansioista yhden iihanan kuvan musta ja Piimästä! Mä en oo ehkä se edustavin, mutta siinä on vaan tunnelmaa!


Mutta näin täällä menee. Palailen astialle heti, kun tapahtuu jotain, mistä postata, ettei tästä blogista tule sellainen, missä valitan mun jalkaa ja kerron ponin kuulumisia pikaisesti, ilman tuoreita kuvia. Joululomalla koitan saada kuvaajia ratsastuksien ajaksi, jotta näkisitte edes jotain! Postailuintoa minulta kyllä löytyy, mutten vaan kykene itse tekemään mitään sen kummempaa.. Harmittaa, mutta tästä ei voi kuin nousta ylöspäin!
Loppuun vielä video, jonka ikävissäni, tylsyydessäni tekaisin!

2 kommenttia:

  1. Uu, kivsu video anna(8 Mä voisin muuten tässä joku kaunis päivä tehdä susta ja rusinasta videon, if you want :3

    VastaaPoista