torstai 21. elokuuta 2014

Arkeen pääsyä

Heippa! Nyt mulla on ollut jopa tekemistä täällä, enkä oo vaan mököttänyt asuntolalla yksin ja koulussakin ollaan päästy tekemään, eikä vaan totutella ja tutustuta enää niinkään, vaan nyt mennään jo lukujärjestyksen mukaan! Enää en ole kipeäkään, mitä nyt vähän vielä yskittää, mutta muuten olen jo ihan voimissani! 
Tiistaina päästiin ekaa kertaa ratsastamaan! Menin entisellä kenttähevosella, -03 syntyneellä puoliveriruunalla, Rollella! Se oli ihan sika kiva ratsastaa! Kuvia ei valitettavasti ole, mutta kerron lyhyesti vähän, miltä se tuntu. Noh, alkuun se oli tosi tyhjä edestä ja kyttäili jonkin verran, mutta kun sain sen ratsastettua enemmän ohjalle, se tuli tosi rennoksi ja herkäksi, eikä mennyt enää virkkuukoukkuna, kuten alkuun. Tykästyin hevoseen tosi kovasti ja Apsu oli laittanut sen minulle passihevoseksikin! Menin sitten koulun jälkeen Stiinan luo yöksi ja ratsastettiin Ninnu, Stiinan aivan ihana hevonen! Mentiin kangilla ja Stiina meni ensin ja mä kävin sitten vähän testaamassa lopuksi. Oli aivan huikeen makee kaveri! (Kuvat puhelimella, siks laatu...)





Keskiviikkona päästiin koulussa ajamaan! Ajoin siis ekaa kertaa ikinä, onneks oltiin pareittain ja Ansku osas:D Kyllä me pysyttiin tiellä ja hengissä jopa silloin, kun minä ajoin! Oli aivan tosi hauskaa! Meidän ajokkina toimi Simo, -00 syntynyt lämpönen ruuna. Oikein mukava kaveri oli, eikä mikään pystyynkuollut, kuten ei Rollekaan!



Koulussa on muutenkin ollut ihan mukavaa kavereiden kanssa, mutta kohta varmaankin mun ryhmä vaihtuu jos pääsen ohjaajalinjalle, mutta Apsu kyllä sano tiistain ratsastustunnin jälkeen, että voisi päästää mut jo suoraan ohjaajaksi, mutta haluan käydä sen kokeen, joka on siis huomenna, perjantaina! Tällä viikolla en pääse ollenkaan käymään kotona, koska Hinkulassa on kansalliset estekisat, joten siellä pitää olla töissä.
Myös Rusinan jutut on jälleen edistynyt, kun äiti ja iskä ovat hoitaneet sille vakuutuksetkin jo kuntoon ja tänään äiti oli käynyt Hööksissä shoppailemassa kuljetussuojia, vaikka menihän se siihen, että puhelimessa olin siinä mukana ja juttelin myyjän kanssa! Mutta pian Ruspe on siis tulossa tänne, ensi lauantaina! 


Piimää mulla on jo ihan järkyttävä ikävä ja haluaisin vaa ratsastamaan sillä, mutta ei kun koulu pitää mut täällä nyt ens viikonlopunki.. Nou... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti