sunnuntai 10. elokuuta 2014

Huippu kisapäivä!

Eilen mulla oli siis seurakoulukisat Lapparilla, joissa siis kilpailtiin myös seuramestaruuksista. Menin yhteensä kolme rataa, kaksi HeB ja yhden HeA. 

Ensin menin Fionalla HeB:0. Maneesin pohja oli tosi upottava, mutta kaikille olosuhteet oli samat, joten en valita ollenkaan! Rata meni aivan tosi hyvin ja olin sen jälkeen ihan super tyytyväinen! Fiona teki niin hyvää työtä ja tsemppas ihan loppuun asti, vaikka liikkuminen olikin vähän raskasta.


Kaikki radat on videoilla, jotka julkaisen, kunhan vain ehdin!


Fionan kanssa saatiin 65,400%, jolla sijoituimme luokan toiseksi ja voitettiin B-tason seuramestaruus kultaa!



Sitten Fiona lähti pois, kiitos avusta! Minä aloin laittaa Rusinaa kisakuntoon. Sen harja oli aivan järkyttävä, joten leikattiin se vähäinen loppu pois ja johan tuli siistimpi!
Ensin oli siis HeB:3 ja se meni tosi huonosti omasta mielestäni, oikeasti! Noh, saatiin 61,591% ja oltiin ensimmäiset ei-sijoittuneet.


Sitten oli vuorossa meidän ensimmäinen HeA! Siihen ei otettu kyllä minkään moista painetta ja mentiin vaan hakemaan kokemusta. Noh, nauroin ääneen kun rata loppu, koska yhdessä vaiheessa unohdin peruutuksen ja jalustin tippu. Saatiin 56,800%, joka on mun mielestä oikeesti melko hyvin siihennähden, että mulla meinas loppua kunto ja tunnelma oli mulla ja Jossulla melko hilpeä. Nämä prosentit riitti luokan 2. Sijaan ja A-tason seuramestaruuteen! Tosiaan oltiin Johannan kanssa ainoat MaRsilaiset, joten kilpailtiin "toisiamme vastaan". Mutta tunnelma oli ihan tosi hyvä!





Sain siis melko paljon myös tavarapalkintoja!


Horzen 110 cm kouluraippa


Hierontalahjakortti hevoselle


Päitset



Best on Horse fleeceloimi


Horzen pesusieniharja

Sellainen päivä, eli aika mukava, paitsi että tänään lähdin Kiuruvedelle, eli kavereita tuli jo silloin ikävä. Mutta me nähdään, enkä unohda teitä ikinä!<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti