perjantai 22. elokuuta 2014

Ratsastuskoe

Mulla oli siis tänään ratsastuskoe, jossa selvisi, pääsinkö ohjaajalinjalle vai en! Mulla oli aamupäivästä traktorilla ajoa ja eii hitsi kuin paljo mua pelotti ajaa, mutta osasin kuin osasinkin ihan kohtuu hyvin ajaa! Käytiin ensin kaverin kanssa vaan viemässä poltettavia puuosia polttopaikalle, kaveri siis ajo.


Huomenna ja sunnuntaina täällä on siis kansalliset estekisat, joten koulussa pitää olla viikonlopunkin yli. Niitäkin valmisteltiin tänään, kuten radan rakennuksen merkeissä. Voin jopa sanoa, että nyt vähän hapottaa kun oli melko pitkä päivä, mutta ootan innolla miten paljon huomenna ja sunnuntaina väsyttää kun ollaan aamusta iltaan töissä siellä! Mutta hevosala on tällasta ja kyllä se on ihan mukavaa järkätä kisoja ja kattoo aina kun kerkee!
Mutta siis menin ratsastuskokeen Fagolla. Sillä ei oltu kai hypätty sitten toukokuun joten poni oli aika innoissaan kun pääsi vähän hyppäämään ja mullekin teki tosi hyvää, kun en ollut päässyt hyppäämään pitkään aikaan Lapparin maneesin pohjaremontin takia! (Kuvat taas puhelimelta videolta siepattuja, joten koittakaa kestää laatua.. mut kiitti Anskulle!)


Noh, ratsastus meni melko hyvin, vaikka teinkin yhen melko "ison" virheen kaks kertaa peräkkäin, jolloin puomi tuli alas, mutta sitten kun muistin ratsastaa nii meni yli hyvin! Mut siis kyllähä mä ohjaajaks pääsin! Jes!


Eli ens viikolla mun lukujärjestys on jo toinen! Ootan vaan niin sitä, että saan Ruspen tänne! Molemmille poneille, Piimälle ja Rusinalle kuuluu hyvää kuulema. Aaaaaahaaa ku on ikävä! Mutta kyllä selviin ja silleen, joten arki jatkuu!(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti